Sekai-ichi Hatsukoi avsnitt 5!

Okej jag trodde att det skulle handla om ett annat par från mangan men det visade sig att jag hade fel! Paret i detta avsnittet är Tori & Chiaki! Jag tyckte om avsnittet! Om mina misstankar är rätt så är det lite drama i den då det är två personer som är kära i Chiaki. Yuu och Tori är Chiakis barndoms vänner och varför jag tror att de båda är kära i Chiaki är för att de båda beter sig konstigt runt honom....

Längar till nästa avsnitt! Då är det om Chiaki och Tori igen!

-Jin-sama.

Kommentarer
Postat av: Kaeru-hime

Nu förstår jag! Tack!

Jag tänkte hela tiden att det är någonting med den där andra killen... men kom aldrig på vad det kunde vara! Såååå tack såå jättemycket! (eller vet du att det är så för att du har läst mangan? looking evil on you)

2011-05-07 @ 21:42:59
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/
Postat av: Jin-sama

Nopp, dem är inte med i mangan än så jag gissar på att de är med längre fram i den. För de andra paret i mangan en som arbetar i en bokhandel och Kisa.

2011-05-08 @ 12:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0