Segt...

Om jag ska erkänna så har jag inte ägnat så mycket tid åt min blogg VILKET jag BORDE göra! Men just nu känner man sig lite nere p.g.a allt som är på gång just nu. Man har så mycket att göra att man känner sig instängd i sin egen verklighet! Huh-.- I sådana här tillfällen är det perfekt för mig att skriva böcker men... det är ju frågan om någon av dem passar in på mitt humör... Får se om jag kommer på något!


(Jag förstår dig precis Lelouch! Att jag vill komma in i din värld och krama om dig! kya! >w<)

Imorgon ska jag till grannstaden för att gå på marknad, kl.9.00 sedan vid tre ska jag till skolan för att gå på en ungdomssalong där jag lämnat in några grejer...

Har lämnat in den här tavlan bl.a.


-Jin-sama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0