Morgondagen!

Imorgon är det dags för Bibbcon! Längtar verkligen till det! Fast det som är synd är att jag inte kan vara med under hela bibbcon, då min syster tar konfirmationen... Bibbcon är ett spelkonvent på biblioteket i jkpg men vi som är med i mangaklubben ska få cosplaya och roa oss där också! Resten av mangaklubben kommer att vara där från 11-17 medans jag hoppas på att jag kan komma dit vid fyra! Men förhoppningsvis stannar dem flesta kvar till sju eller något så att jag kan få umgås med dem lite längre och inte behöver åka hem en timme senare!

Kommer att cosplaya som Suigintou! Har dräkten, peruken, (skorna) & lånade en fluff kjol av Kaeruhime. Det enda jag inte har är de röda linserna... Men det gör nog inget med tanke på att det säkert kommer enbart att vara vi i mangaklubben som cosplayar under Bibbcon!

Jag lovar att ta en MASSA foton och sedan lägga ut dem, om jag nu anser att det är lönt att åka in då...

-Jin-sama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0