Idag 5/5-11

Under vår lektionstid hade jag, Kaeru-hime och Usagi-sama lite kul med alla cosplaykläder som vår profilering har! Här kommer lite bilder från det! Och om jag listar ut hur man lägger in en video så kommer det också att finnas^^<3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(Jag och Kaeru-hime)
--------------------------------------------------------------------------------

(Kaeru-hime som doktor)
--------------------------------------------------------------------------------

(Usagi-sama som hårdrockare, med udda hatt!)
--------------------------------------------------------------------------------

(Under detta fotot diskuterade jag och Usagi-sama om vems hästen var!)
--------------------------------------------------------------------------------

(Jag som en Bonde)
--------------------------------------------------------------------------------

(Jag & Usagi-sama)
--------------------------------------------------------------------------------

(Kaeru-hime forskar)

-Jin-sama.


Kommentarer
Postat av: Kaeru-hime

Seeee så fina vi var <3

Detta får vi göra om!

2011-05-05 @ 22:41:11
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0