Reklamfilm!

Idag var det verkligen en udda dag. Min och Kaeru-himes klass fick vara med i en reklamfilm för vår skola. Det kändes väldigt konstigt att man skulle få visas upp senare på en bioduk men livet kan ju vara så här ibland, då allt är som ovanligast.
   På måndag ska min klass till London på klassresa och jag hoppas på att jag kan få besöka Forbidden planet! Forbidden planet är en anime/manga/cosplay/science fiction bokhandel! När jag kommer  tillbaka ska jag nog köpa en Kuroshitsuji kortlek och Alios ring!



Men får se om jag har råd till det annars får det bli till nästa månad.

-Jin-sama.


Kommentarer
Postat av: Kaeru-hime

Jag ska också beställa kortlek!! Bara för att det är Kuroshitsuji! (som jag inte ens kan utala om jag inte läser der... -.-)



Angående filmen... så kommer vi bara vara med i en scen, men det är kul ändå! Fast din arm är väl med lite mer i filmen :P

2011-03-03 @ 22:24:34
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0