Japan!

Min dröm om att åka till Japan ser ut att bli väldigt uppskjuten med tanke på allt som händer med Japan just nu. Blev helt förstörd när jag fick veta allt som händer där... Aldrig åka till Japan, tänk om alla serier (anime, manga) blir uppskjutet eller rent av försvinner från jordens yta. Jag blir bara deprimerad när jag tänker på det... Funderar på att åka dit för volentär arbete, hjälpa Japan med massa saker. Ska nog gå till SYO:n eller någon och prata om det så jag får se om det blir något. Skulle så ta ett halvår ledigt för att åka dit och hjälpa dem.



Jag säger bara en sak RÄDDA JAPAN!
(Rädda världen)
-Jin-sama.


Kommentarer
Postat av: Kaeru-hime

Rädda Japan! Håller så med dig Jin-sama!

2011-03-14 @ 22:39:59
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0