Hemma igen.

Nu var man hemma efter fyra dagar i London. Det var en väldigt jobbig resa då man var fast med personer som inte höll tider mm. Men fick i alla fall handla lite av det som jag ville handla. Jag och Kaeru-hime hittade desutom "Japanskt godis" som vi kallar det där, med namnet Mikado.


När min lilla grupp av kompisar stack in på Primark, delade vi på oss i två grupper så jag och Kaeru-hime gick medan Usagi och Carro fick gå tillsammans. Här kommer lite bilder på grejer jag köpte till Uppcon11...

Hatt till min peruk som nu kommit!

En fin krona till bibbelcon och uppcon11.
Kaeru-hime och jag var också inne på en second-hand bok handel och där köpte jag tre grejer för ca. 2pund st (20kr)

Började läsa boken under resan och är helt tagen av den!

Japansk handbok!

X-filmen av Clamp.


Fler bilder kommer strax från london.

-Jin-sama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0