Helgen.

I helgen kommer det bli en hel del att göra, då man ska packa, växla pengar och göra projekt arbete innan man ska åka iväg på den stora fyra-dagars-resan till London.

Lördag:
-Åka till JKPG med Kaeru-hime för att växla pengar
-Packa allt inför resan
-Skriva på myten kapitel 2.

O.O

Söndag:
-Vakna och ta fram extra säng
-Kaeru-hime kommer till mig och sover över
-Jobba med projektarbetet
-Gå igenom allt som ska med på resan
-Sova i tid för att orka med nästa dag.

>o<

Måndag:
-Vakna kl.5.00
-Ställa in allt i bussen
-Åka iväg till skolan för att hämta resten av klassen kl.5.45
-Åker till GTBG
-Flyg mot London

<3<3<3

Till Kaeru-himes kommentar:
Jag vet att du vill läsa kapitel 2 men du får tyvärr vänta tills jag kommit dit, kan ju inte avslöja det riktigt än...
-Jin-sama.


Kommentarer
Postat av: Kaeru-hime

Jo... jag vill ändå... T_T

2011-03-05 @ 08:16:41
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0