Beställning!

Äntligen har man fått tummen ur och beställt Alios ring och Kuroshitsuji-kortleken från Tomodachi.se. Tyvärr hade dem inte just kortleken jag ville ha så jag fick beställa kortleken med andra säsongen. Är super glad och längtar tills jag får grejerna! Ni kanske undrar hur det blev med peruken jag köpte, den har jag men tycker inte jag passar i den då jag är osminkad... Får se om jag sminkar mig någon dag och tar på mig den, samt tar foton så ni kan få se hur FIN jag är i den... heheXD Jaja, då har jag sagt det.

P.S. Ni som har tänkt cosplaya från Kuroshitsuji-serien eller någon annan borde titta på sidan jag köpte ringen från, där kan ni hitta lite små prylar som ni kanske kan använda. Dem har även snygga posters på Ciel och Sebastian och de andra O_O.

-Jin-sama.

Kommentarer
Postat av: Kaeru-hime

Kortleken innehåller bilder ifrån båda säsongerna, så don't worry ;P Ska också köpa den...!



Jin-sama... Vad hände med din lolitaklänning på cosmates...?

2011-03-14 @ 22:45:27
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0