Ångest!

Neh nu är jag i samma dilemma som alltid, att jag inte vet vad jag vill! Fortsatt studie vill jag ha men om jag ska bli mellan- eller högstadie lärare är ett väldigt svårt beslut. Om jag väljer mellanstadie så är jag fast i det och det kan bli svårt att bli något annat om jag senare ångrar mig och vill jobba med äldre men samtidigt så kan jag hålla på med bild vilket verkar vara omöjligt att bli inom högstadie sektorn.

Nu ska jag nog sluta skriva om det... Jo, jag sitter och funderar redan nu på vad jag vill cosplaya som inför uppcon11 men kan inte bestämma mig, har tre alternativ.

1. Alios från KuroshitsujiII.

 (ska i så fall klippa mitt hår till hans frisyr)
2. Saber från Fate stay night.

(Fixa raklugg och öva på frisyren + skaffa kläderna)
3. Louise från Zero no tsukaima.

(rosa linser och en svart kort klänning)

...annars har jag tänkt att gå runt i udda stil med rosa paruk >.<

-Jin-sama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0