Uppcon11-bilder!

Hej! Nu är jag hemma igen och här kommer lite bilder från uppcon! Jag filmade rätt mycket och eftersom jag inte vet riktigt hur man lägger upp videos på bloggen än så får filmerna vänta...


(Kaeru-hime i första kön till uppcon11.)

(Runt omkring)

(Uppcon byggnaden!)

(Cosplay!)

(Andra kön, in till uppcon!)

(Kaeru-hime i rulltrappan!)

(Ute-scenen & förtältet)

(Lite cosplay)

(Kaeru-hime som Oishi Tezuka)

(Mig själv >.<)

(MASSA MANGA & ANNAT!)

(Hello Kitty bakelse!)

(Mmm.... gott....)

(Modevisningen!)

(modevisningen)

(Alla deltagare i modevisningen)


Fler bilder kommer att kunna hittas senare på kaeru-himes blogg men också på min egen inom kort!


-Jin-sama.

Kommentarer
Postat av: Kaeru-hime

Hehehe... jag snor nog vissa av dina bilder! :P

2011-06-07 @ 23:06:01
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0