R.P forum!

Yey! Nu har jag och Kaeru-hime ÄNTLIGEN börjat skriva tillsammans igen! Jag vet inte hur länge jag har väntat på det här ögonblicket, då Kaeru-hime äntligen vill skriva med mig igen! I vår berättelse finns våra kära karaktärer med, Sai, Oishi, Kyu, Chi, Miro, Asuka och många fler! Ska bli så kul XD
Här kommer berättelsens början, info om vad den handlar om:

En gång för länge sedan... i ett land långt borta härskade det en gång en brutal och hjärtlös kung vid namn Oishi. Han hade tidigt fått ärva kungariket och tack vare att hans mor aldrig fått chansen att lära honom rätt från fel (aldrig orkar) så regerar han med enbart mörker i sitt hjärta. Den mörka tiden var en mörk tid i kungarikets historia och ingen vågade trotsa kungen. Hans magi var stark och mäktig och ingen var stark nog att stoppa honom. Kungarikets unga blev inte myndiga och kunde inte arbeta förens 15 års ålder då deras kung bestämt detta, för att inte andra länder skulle tjata på honom om att det fanns barn bland arbetarna...
Rebellerna växte sig snabbt men tyvärr fanns ingen tillräckligt stark ledare för att hålla ihop dem vilket resulterade i att rebellerna var splittrade. Medan några jobbade i tystnad, jobbade några med planer att mörda kungen.
Inte nog med att rebellerna var ute efter kungen även härskaren från kungariket Frekzra var ute efter mer makt. Men inte bara efter makt utan också ute efter en viss person som hamnat i Oishis ägor.
Låt oss nu börja sagan om hur kungariket tog sig ur dess mörka tid och om dem som gjorde det möjligt....

Jag skrev inledningen och vet inte riktigt vad jag tycker om den... men den är iallafall godkänd.

Om ni vill läsa fortsättningen så kan ni följa denna länken:
http://www.gaiaonline.com/forum/barton-town/kouri-no-chuushin-bu-ett-hj-rta-av-is/t.72444361/?_gaia_t_=3934 


-Jin-sama. (vet inte hur jag får bort den röda färgen så... ehm.. resten får också vara rött... O.o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0