Regn...

...Och när man tänkte att det äntligen skulle bli fint väder resten av sommaren så börjar det regna...

(HAJIME! <3 <3 <3)

Imorgon börjar jag jobba och då är man inte ledig mer än en dag i veckan! Jag vet att det är lite ledigt men det håller ju bara på i en månad så jag tror jag överlever...

Och nu tänkte jag nämna lite cosplay. I helgen är det B.L.Y.Gcon, vilket jag inte kan gå på då jag jobbar och sedan vet jag om att närcon är i Augusti. Jag har faktisikt snart tre hela cosplayset men har inget konvent att gå på än med dem.

Cosplayset som jag har är:

Senri - Vampire knight (väntar dock på peruken)
Suigintou - Rozen maiden
Saber - Fate stay night
Nu när jag tänker efter så börjar alla jag ska cosplaya på med S. HahaXD

Ni som ska på konventen har det riktigt roligt!


-Jin-sama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0