NÄRCON!

Närcon jag kommer!!! Jag kunde knappt fatta vad som höll på att hända då jag tryckte på knappen och beställde biljetten. Stressad var jag, TÄNK OM BILJETTERNA SKULLE TA SLUT! Men jag hann men inte direkt till min syster. Jag och Kaeru-hime hann köpa varsin biljett med sovsal men min syster fick tyvärr en biljett utan det... Men det löste sig till sist så att vi fick en till sovsalsbiljett!


(Vänster: Imoto-san(min syster) mitten: Kaeru-hime Höger: Mig själv!)

I'm so SUPER happy! Jag ska på Närcon! Jag ska verkligen åka!


-Jin-sama.

Kommentarer
Postat av: Kaeru-hime

Detta var dagens bästa punkt!! NärCon!

2011-06-20 @ 18:46:06
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0