En japan!

Ja, det är som överskriften. En japan ska komma hem till mig! Det hela känns overkligt! En av mina drömmar går i uppfyllelse! Under datumen 24/8-30/8 kommer en tjej från japan att bo hos mig och min familj. Hon heter Shoko Matsuda och är 16 år, alltså tre år yngre än mig själv... Jag vet inte riktigt hur det kommer att fungera då jag kanske börjar skolan i Växjö den 29/8.  Men jag hoppas att det löser sig!

Mina planer, då vi ska visa henne runt, är att:


-Cykla en runda, visa upp Vaggeryd
-Bada i hjortsjön? Har inte bestämt mig för det än...
-Bio i jkpg, då hon får åka tåg också!

Och där tar mina ideer tyvärr slut.... Dålig på att hitta på saker... men kanske kommer på något mer sedan. Ge mig gärna några förslag!

-Jin-sama.

Kommentarer
Postat av: Kaeru-hime

Jag har inte fått svar än... + är det till den 30:de??? Men då går det ju inte...

2011-07-04 @ 17:08:54
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0