Syo-dag i JKPG!

Idag var man på SYO-dag i JKPG för att börja planera inför framtiden. Jag och Kaeru-hime kommer troligen att flytta till Växjö till hösten om vi nu kommer in vill säga... Fast det enda jag direkt tänkte på var på konventen vi skulle kunna gå på om vi flyttade OoO, som är i augusti i Växjö. Idag skulle jag ha pratat med min mamma om det men hon var på dåligt humör så det blev inget med det. >:(

Men detta var inte allt jag gjorde idag^^<3 För en stund sedan tittade jag när Sex pistol OVA2 och Sekai-ichi Hatsukoi OVA1 kommer ut, vilket är i April månad. Jag så längtar tills dem kommer ut så jag har något att titta på, har sett det mesta som kommit, som Dash OVA movie, Junjou Romantica serien och Boku no namae. .... Ja, om ni vill ha tips på några bra serier inom yaoi fakton är det bara att fråga på! Har också börjat titta på säsong 2 av Kimi ni todoke för att se hur det kommer att gå för Sawako och killen hon gillar.



-Jin-sama.


Kommentarer
Postat av: Imremarlene

Nice site, regards from the netherlands!

2011-10-05 @ 10:47:44
URL: http://imremarlene.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0