Tvättdag.

Idag är det allra första gången jag tvättar, innan har jag alltid tagit med mig tvätten hem till vaggeryd. Kändes lite udda eftersom tvättmaskinen var helt annan från vad jag är van vid!!! Och så verkar det som om min mjölkallergi(eller vad det heter) har blivit värre... Har mått dåligt sedan igår då jag åt potatisgratäng med sås och kött.... Åt faktiskt en hel del mat med mjölk igår... Så misstänker att det blivit värre.. Mitt huvud känns inte heller bra, har nog sovit antingen för lite eller för mycket... Yey! Det kan liksom inte bli bättre då man har tre uppgifter att göra under veckan! Nu ska jag försöka göra färdigt seminarium2 uppgiften vi fick igår så jag kan fokusera på seminarium 3 uppgiften sedan.

I helgen stannar jag i växjö men får besök utav min imouto-san under helgen medan mina föräldrar kommer på söndag^o^
-Jin-sama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0