...Trött...

Idag är det verkligen en riktig slöa dag! Jag orkar inte göra någonting även ifall jag borde göra något! Sitter i soffan i lägenheten och funderar på om jag ska hitta på något men kommer inte på något.... Ett sådant vackert dilemma..... Men måste plugga lite granna idag så jag inte ligger för mycket efter i skolan, fast det gör jag inte >.< Kommer att göra min skriftliga inlämning under lovet och sedan läsa på till tentan som är samma vecka som skolan börjar igen. Mina sista veckor på 7-9 och det känns lite konstigt faktiskt. För vecka 3, tror jag, börjar jag mina andra kurser som handlar om bild och bilddidaktik. Ska bli kul att hålla på med något som jag gillar. <3
     Kommer också att leka med Neko-hime under lovet ^_^

-Jin-sama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0