...Plugg, plugg och plugg...

Jag har verkligen svårt för att konsentrera mig idag. Ingenting har jag jobbat med mina uppgifter, men dock kan det varit för att jag försökt hålla mig vaken och inte somna då mitt huvud känts tungt och jävligt! >-< Men nu har jag åtminstonde svarat på varje fråga på uppgiften till seminarium 2 fast är inte riktigt säker på om jag fattat rätt på det hela... Ska nog snart sova en stund för att bli lite piggare så jag orkar plugga imorgon också! XO Jag måste ju trotts allt bli färdig med uppgift 3 annars kan jag ligga riktigt illa ute... Och det är inte allt jag måste plugga, jag har också en omtenta längre fram eller rättare sagt veckan efter nästa vecka vilket jag inte ser fram emot.... Mer svenska grammatik NO!!!!!!!!!!


-Jin-sama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0