Fixat!

Nu är endel av mina oönskade samtal över!!!!!!!!!! Okej har ett samtal till men det tar vi sedan.... Nu har man ringt csn färdigt och även bostadsbidraget är ok, väntar bara på att få bilagan på posten -^o^-
   Fast nu när jag blir påmind om en grej så vet jag exakt en bra hämnd.... Mohahahhahahahah!!!! @o@ Och vad det är kan jag inte visa då jag inte är färdig med den än! Men den är riktad mot Kaeru-hime som snart flyttar till Växjö ^o^ Saknar Neko-hime men får snart träffa henne då jag åker till Vaggeryd nästa vecka! Neko-hime vi måste hitta på något då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Okej nu drar vi ifrån det ämnet. Julklapparna som jag har kvar måste bli klara till nästa vecka, då jag åker till Vaggeryd or I will be efter..... -_- Svengelska nu också fan! >o< Aja nu ska jag nog börja med hämnden och kanske lägga ut en grej till på bloggen. Men vi höres! >.<


-Jin-sama.

"Gud vad jag har blivit duktig på att lägga ut saker på bloggen"

Ps. Två av mina blommor har dött... ....R.I.P....

Kommentarer
Postat av: Kaeru-hime

lycka till med din hämnd på mig du ;)

Juste... jag vet inte ens om vi kommer kunna använda släp eftersom vi inte har en sådan krok på bilen som man fäster släpet på! Men nu pratar Martin om att vi ska låna Mickes bil för den är större, men vet inte om den har någon krok?? Men jag kan väl ta rabatten och se vad som händer :P

2011-12-13 @ 22:20:19
URL: http://kaeruhime.blogg.se/
Postat av: Kaeru-hime

Du ska ju få tillbaka din husnyckel också!

2011-12-13 @ 22:20:49
URL: http://kaeruhime.blogg.se/
Postat av: Neko-Hime

Saknar dig också :3 vi ska defenitivt hitta på något :D Vi ska leka som fan när vi inte har skola :D

meow~

<3

2011-12-14 @ 13:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0