Återseende hos mangaklubben!

Jag kan knappt tro att jag hade sådan tur att mangaklubben har sitt sista möte innan jul imorgon! Och att jag har tid till det! Så imorgon blir det en tur till jkpg för ett kärt återseende och julklappsutdelning ^o^ Börjar redan då för att det är den enda dagen som jag kan ge två av mina kompisar deras paket! Ska bli väldigt intressant och se hur de reagerar!!!

Resten utav min vecka kommer på ett ungefär se ut så här:

Torsdag:

Köra min Imoto-san till skolan,
kika in på det nya varuhuset i Vaggeryd NETTO,
hämta Usagi-san i skolan,
hälsa på Kaeru-hime och byta julklappar,
hämta Imoto-san och ta henne hem
och till sist hämta min Okaa-san ^o^ Mkt bilfärande denna dag men ska bli så kul!!!!

Fredag:

Tidig färd till Ullared med familjen + Neko-himes familj. (Ännu inte helt säkert att det blir av annars blir det en tur till Jkpg.)
Julfirande med min riktiga morfar och hans familj.

Allt detta är lika med stress och sen vardag!
Lördag: JULAFTON!

Sekai-ichi avsnittet! (kan maybe ses på fredagen om det inte blir allt försent)
Vakna och åka till Neko-hime för julklappsbyte ^o^ (Något vi gör varje år!)
Åka hem igen och göra sig igjordning för julfirande.
Åker till mormor & morfar och firar julen först där....
Åker sedan till farmor & farfar för att slutföra dagen.
Sist men inte längst resan hem...

Söndag: VILA!

Slöa och leka med alla nya grejer!

Då så har ni min underbara julplanering. Mkt att göra på kort tid men det ska nog gå bra ^o^ Just det! Måste också skriva och skicka ett julkort till Danmark. huh-.- det får jag inte glömma och sedan måla färdigt min tavla! OMG, hur ska jag klara allt!!!!

-Jin-sama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0