Närcon11

Äntligen har jag tid till att lägga upp bilder från Närcon!

Tyvärr när jag höll på att lägga över så försvann minst 50% av alla videos jag filmat T-T...


(Nao-kun<3 & Sora<3 från Sukisyo)


(Sora från Kingdome Hearts <3 <3 <3)


(Bild jag ritade på Närcon11)


(Bild ritad på Närcon11)


(Kaeru-himes bild från Närcon11)


(Kaeru-hime som wanna-be Yuki från Vampire knight!!!)


(Jag & Imoto-san-lillasyster- Jag som Senri-vampire knight och hon som wanna-be Ninja! <3)


(Senri-Vampire knight)


(En inte så nöjd Yuki Wanna-be)



(Ond plan i huvudet men det bröt ut i ett skratt ^^<3)


("I will bite you" Senri "OH! NO!!!!!!!" Yuki wanna-be)


(Yey!)


(Imoto-san & Kaeru-hime)


(Glare-fighten som slutade med att Kaeru-hime skrattade)


(Andra fighten gick bättre ^^<3)


(Jag och Systern min <3 Tillsammans med väskan, bläckfisken, UKE!)


(En lam bild...)


(Skulle spela cool mot Imoto-san men ja... hon verkade inte byr sig.)


(SLAGSMÅL! Neh men jag ville verkligen ha hatten min syster hade.)


(Yey! Vinst till mig!)


(..Psyko-bild..)


(..Latbild..)


(Vi äger bild.)


(Tyckte skylten var så himla cool! Fast vet inte än vad det stod på den... -.-)


(En ninja i våran värld! OMG!A_A)


(Fin min på Kaeru-hime<3)


(Tjuvfoto)


(Ninja-style >.<)


(Senri goes Ninja!)


(Inget att säga om bilden)


(Ville ha lite kawaii och lånade Kaeru-himes rosett.)


(Det vinnande laget i "en japanese gameshow")


(Seremedy! <3)


(Stod så nära att jag kunde röra vid scenen OoO)


(Vi som stod närmst i kön utanför fick en speciell sak som jag kan visa så fort jag tagit en bild på det.)



(Yey, suddiga foton med mobilen U.U)




(Kaeru-hime trodde som vanligt att han var en tjej, precis som i Versallies...)


Göteborg nästa med Neko-chan <3 Shoppa en massa böcker på bokhandeln där >.<

-Jin-sama.


Kommentarer
Postat av: Kaeru-Hime

Shoppa inte helt för många bara så det inte slutar med att du inte får plats med dem i den nya lägenheten! :-P

Hahaha, vad snygga vi är!

2011-08-12 @ 17:50:46
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0