Japanbesök + en massa annat!

Ja, nu har Shoko från Japan varit här i 3 dagar. Man har visat henne både Vaggeryd och Jönköping. Idag hade Japanerna uppvisning för oss alla på skolan, vilket var något av det coolaste jag någonsin sätt! De visade upp Origami, Kendo, Naginata och sedan en kampsport till, då de slogs mot varandra OoO.

Idag var vi i Jönköping efter skolan och visade runt dem där. De shoppade två grejer, godis och något annat (såg aldrig vad det var för något). De hade trevligt lika så hade vi. Vi åt god mat och pratade lite. Åkte hem runt halvnio med tåget och nu så ska vi sova.

Imorgon ska vi (jag och Shoko) gå på Vaggerydsdagen. Vi ska också senare på kvällen på en fest tillsammans med de andra japanerna och svenskarna för att fira Felicia som fyller 18! o>o<o

Och slutligen Söndag, då ska vi iväg till Store mossen och sedan till High chapparal tillsammans med min familj och några till.

Måndag är jag i skolan i Växjö så kan inte hänga med dem till Visingsö men som tur var är jag ledigtisdagen då de åker hem så jag kan vara med dem då! ^^<3

Bilder och sådant lägger jag ut då allt är över, sitter knappt vid datorn då jag har en gäst hemma dygnet runt.

Ha en bra helg.

-Jin-sama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0