Göteborg.

Igår och idag har jag varit i Gtbg. Igår var jag och Neko-san på liseberg och åkte som galningar tills vi bestämde oss för att hitta till Nordstan... Det gick inte alls bra, det började regna som bara den och ja vi hittade till Nordstan men inte till bokhandeln.

Dagen efter, alltså idag, hittade vi dock den. Handlade 18nya böcker, manga. Det var rea så passade på att köpa hela Vampire game, men såg till min fasa att jag glömt köpa femte boken. -.- Lucky me! ToT Men köpte också två tjocka böcker med Card Captor Sakura, Sakurahime och Betrayal knows my name (yaoi Uraboku). ^^<3

Ska ta kort på dem så ni får se dem men nu är klockan mycket och ska ha körlektion imorgon vid tolv <3 Jippie! -o- Vi höres och syntes.


-Jin-sama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0