2dagar!

Nu är det bara idag, imorgon kvar sedan dagen efter är det NÄRCON! Konventet har man längtat efter sedan Uppcon slutade och man har planerat en del, vad man ska ha med sig för cosplay och vad man vill göra på konventet! Den här gången följer inte bara Kaeru-hime med utan också min lillasyster.

Hennes första konvent och hon är redan nervös! Då mitt första konvent var, då jag var med Kaeru-hime, så var vi så uppspelta att vi inte hann med att vara nervösa. -.- Nu ska vi också sova på konventet vilket vi aldrig gjort förut ! <Kan bero på att detta är vårt andra konvent>

Jag vet att jag vill ha med Senri (vampire knight) & Saber (fate stay night) men jag vet inte riktigt om Suigintou ska få följa med... Blir hela tiden så osäker på vad jag vill ha med mig. Kaeru-hime har bara en cosplay vilken är Yuri från Kyou kara Maoh, min favo serie! Och min syster hon har bara Darth Vader...

Vi får se hur det blir med ett fotosession också mellan mig och Kaeru-hime i framtiden.

-Jin-sama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0