Suigintou!

Yey! Har nyss fått min cosplay-dräkt från Luchinda! Tog på mig den på direkten när jag kom hem och mamma hon hjälpte mig att få på mig den! Något som jag måste köpa till den är en vit tyllkjol för det behövs till kjol-delen för att den inte ska se rolig ut >.< Tänkte lägga ut en bild på när jag har på mig den så att ni kan få se den^^<3

Helt klart nöjd med den!

_________________________________________________________

_________________________________________________________


BTW, måste också köpa peruk, skor och röda linser för att kunna cosplaya som Suigintou i Rozen Maiden!
-Jin-sama.

Kommentarer
Postat av: Kaeru-hime

haha jag visste det! och äm.. för att vara ärlig så misstänkte jag lite att det skulle vara denna klänningen också... eftersom du helt plötsligt börjat leta efter en grålång peruk + kollat på massa bilder av karaktären på sistone. Men vad gör skärpet där? var kjolen för stor :P anyway.. Snyggt!

Och jag fick min peruk idag <3 har fortfarande på mig den :P

2011-04-01 @ 19:39:02
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0