Hemligt projekt!

Har nu börjat med ett hemligt projekt som jag några veckor senare kommer att avslöja för er, men just nu har jag inte tid att fullgöra det riktigt då skolan börjat och har en massa andra saker, som att göra en voodo-docka!

På tal om voodo-dockan så kommer jag försöka göra den så fort som möjligt men har börjat skissa på den och den kommer att likna en groda mer eller mindre.

Väldigt ledsen att jag inte lagt ut så mycket på senaste tid men det har varit så fint väder och då kan man inte sitta inne och ägna sig till bloggen direkt! Men ska göra mitt bästa att lägga ut på kvällarna så att det kommer lite saker då och då!



Imorgon är det också dags för Mangaklubben igen! Ser så fram emot det!

-Jin-sama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0