Death Note - L.

Trevligt var det att återse alla på Mangaklubben och sedan fick, vi som ville, vara med i en tävling. Det man kunde vinna var ett kort med L:s riktiga namn på (ett foto på honom med sitt namn). Det man behövde göra för att vinna kortet var att skriva en motivering till varför just JAG skulle vinna det!


(Bild på när jag klätt ut mig till min boks karaktär Chi! Tillsammans med Kaeru-Hime gjorde vi en kort film om vår barnbok (projektarbetet) !)

Jag vann kortet med denna motiveringen:

Death Note!

För att jag kommer att ta väl hand om den. Det första jag kommer att göra är att rama in det och sedan kommer jag att dyrka kortet. Jag har också sett hela animen och läst hela mangan!

Här får ni se det i sin lilla ram^^<3


-Jin-sama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0