Bibbcon 14/5!

Inom dem närmsta veckorna kommer jag att försöka hitta en peruk och en tyllkjol till min cosplay inför uppcon, om jag hinner ska jag nog ha den på bibbcon! Att få ordning på allt innan ett convent är verkligen super svårt, då man är nybörjare! Du måste ha alla grejer, öva på poser och sedan få allt att stämma in. Tydligen så ska min kära lillasyster ha sin konfirmation samma datum som Bibbcon vilket gör det hela ännu svårare! Som tur var har jag en plan, jag får komma senare till det...

-Jin-sama.


Kommentarer
Postat av: Kaeru-hime

Bäst för dig att du inte missar BibbCon! Vårt första convent någonsin! :P

2011-04-29 @ 21:25:42
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0